Rijkswaterstaat: bij extreme hitte alleen weg op als dat nodig is

25 jun , 18:54Nieuws
DSC00509
Rijkswaterstaat adviseert weggebruikers om vrijdag alleen de weg op te gaan als dat nodig is. Het KNMI heeft voor het grootste deel van het land code rood afgegeven vanwege extreme hitte. Wie toch de snelweg op gaat, moet zich goed voorbereiden door bijvoorbeeld voldoende water en een paraplu of parasol mee te nemen, aldus Rijkswaterstaat.  (ANP) 
loading

Loading articles...

Loading