Brandweerlieden hebben het loodzwaar bij grote heidebrand

26 jun , 21:22112
100
Toby de Kort/De Kort media
GOIRLE – Een heidebrand heeft vrijdagavond rond 19.00 uur voor natuurschade gezorgd aan de Tweede Dijk bij Goirle.
Door de extreme hitte en code rood hadden de brandweerlieden het zwaar tijdens de bluswerkzaamheden. Zij koelden zichzelf en elkaar regelmatig af met water en namen extra maatregelen om oververhitting te voorkomen.
De brand was snel onder controle. Honderden vierkante meters heide gingen verloren.
101
Toby de Kort/De Kort media
loading

Loading articles...

Loading